Kams 3,5 aylıkken desteksiz kesintisiz uyumaya alıştırdım. Şükür düzenimiz hiç bozulmadı gece gündüzü o ayda ögrettim gündüz uyku saati yok uykusu gelince kendi kendine uyur anlarım. Gece uyku saatleri hiç şaşmaz şuan 9 aylık 3,5 aydan beri böyle. Aksam 6 da gece uykusuna geçer sabah hep 7.30 uyanır kesintisiz uyur 😍🙏🙏