Sanırım biz de benzer bişey yaşıyoruz, 2.ay aşısı yaptırır yaptırmaz tüm düzeni değişti bebişin, özellikle uykuya dalmakta çok zorlanıyor sürekli mikirdanip ağlıyor, uyku süreleri kısaldı. Uykusuzluk ve sinir kat sayımın artmasıyla ben de acayip zamanlar geçiriyorum😞