seizetheday birkizannesi-35 bence normal değil probiyotik kullanın 2 aylık kızım bile 1 den fazla yapıyor oğlumda sizin gibi meme+mama ilerliyorduk o da yapıyordu zaten yapamasa kaç kez hastaneye gittiğimizi bilirim çok huzursuz oluyordu sürekli ağlıyordu
Shaggy_ birkizannesi-35 Aslında 48 saat yapmaması bile normal ama bebek huzursuz diyorsunuz o yüzden isterseniz karnına masaj yapın çok rahatlatıyor
Ogretmenannex birkizannesi-35 gazı vardır muhtemelen karnını sıcak tutun emzirince iyice çıkarın gazını . Siz kimyon çayı için süte geçer rahatlatır . Rezene de iyi gelir . Tabi küçük olduğu için önce doktora göstermek gerek daima gşttogınız doktorunuz varsa arayıp sorun bence .
melikemsi birkizannesi-35 Evet çok normal benim bebeğim 8 gün yapmadığı oldu yenidoğan bebeklerde yapmaması normalmiş doktor öyle demişti endişe etme
semakaya2525 birkizannesi-35 normal bende mama meme olarak devam ediyorum günde bi kere yapıyor 1 buçuk aylık bebeğim