Kızım 9 aylık geçen gün doktora götürdüğünde boğazı şişmiş dedi antibiyotik ve ateş düşürücü verdi antibiyotik düzenli kullanıyorum, sürekli biseyler yedirmeye çalışıyorum boğazı acilsin rahatlasın diye ama yemiyor bişey ilk defa bu kadar çaresiz kaldım uykusunda öksürüyor o öksürük boğazını acıtıyor çok üzülüyorum neler yapabilirim sizin başınıza hiç geldi mi neler yaptınız.?😟