2 saatte yada 1 bucuk saatte 60 90 arası içiyor az mı normal mı sadece anne sütü alıyoruz gecelerı 2 sefer de ben kaldırıp verıyorum o zaman da 30 cc bi 2. Sefere de 30 cc ıcıyor kendı kalkmıyor bende acıkor diye kaldırıyorum 60 cc yapıyorum 30 u kalıyor acıkmıyor belli ki sanki az geldi bana