Oğlum 3 ay sonra 4 yaşına girecek. Herşeyden o kadar sıkılıyor ki oturup asla oyun oynamıyor.
5 dk anca tv telefon falan da yok istemiyor .
Dışarı gidiyoruz. Sıkıldım diyor. Her yeri bana zehir ediyo . Ama park olsun oyun alanı olsun oralarda sıkılmaz hiç. Napsam bilmiyorum hiç biyere gidemiyorum bu ara çok fazla bu ikimiz bile oynarken 5 dk sürüyor istemiyor acayip sıkılan bi çocuk