asrinhatasi kuzeytobaby bizim doktor baya geniş bir planlama yaptı. 7,9, 21 bexsero, 13.ayda nimenrix önerdi. 3 ve 5te de rota olmuştuk. Hem maddi açıdan hem de aşı dozu açısından yormayan bir takvim oldu.
kizinaasikbiranne kuzeytobaby 13. Ayda başladık biz önümüzdeki ay 14. Ay ve 2. Dozunu vurulucak 2 doz daha var sonrasında
eez kuzeytobaby benim doktorum 10 ve 13. Ayda iki doz önerdi menectra geri kalan için çocuğu delmekten başka bi şey değil hiç gerek yok demişti