Herkes iyi akşamlar , doğum iznine ayrılıp daha sonra rapor bitince işten de çıkarılınca işsizlik maaşları eksik mi yatıyo yoksa tam mı? Doğum izninde olduğun için asgar ücret almıyorsunuz ya son 4 ay asgari ücret olması gerekiyor. Bilgisi olan varmı