Eslemveasya
Benim oglumda 35 günlük sütum az doymadigini düşündüğüm icin bende mama +meme veriyorum. 2.cocugum. Ama senin gibi 2 saatte bir vermiyorum. Birazda kolik bir bebek . 6 saatte bir veriyorum mamayi.
hastanede 30 ml ile basladik ilk gece. Aralarda emzirdim tabi. Sutüm tamamen gelmeye basladiktan sonra mama vermedim. Eve geldik 2 gün sonra tekrar mama +meme devam ettik 1 hafta oldu 60 ml veriyorum. Cok kusuyor cunku. Genelde hep emzirmeye calisiyorum. Yavas yavas o da emmek istemiyor az geldiği zaman. Biberondaki gibi gelmedigi icin. Bende gunduz o uyudugu zaman sağım yapmaya calisiyorum. Olurda birakirsa sütüm kalsin stok yapiyorum. Mama yerine onu verecegim