Kızlar bebeğim 9 aylık 5.5 aydan itibaren 3 gün kuralı ile tadım aşaması yaptık. Avakado muz yumurta patates havuç kahvaltıda peynir hatta tahin pekmez helva bu tarz şeyleri yiyor. Kahvaltı öğünüyle ilgili sıkıntımız yok. Ama benim kızım yemek yemiyor. Yemek seçiyor. Soğan sarımsak koyduğum hiçbir çorbayı yemeği yediremedim. Domatesi zaten vermememiz gerekiyor biliyorum ama bir umut donates çorbası yaptım onu da yemedi. Sadece ev yapımı yoğurtla yayla çorbası(ona da ilik suyu koyuyorum sırf protein alsın diye) ve patates havuç ile sebze çorbası yapıyorum onu yiyor. 2 aydır böyleyiz. Sebze çorbasına bazen brokoli karnıbahar veya ıspanak koyuyorum onları da yiyor. Ama mesela ıspanak kavuruyorum yemiyor. Patatesli bezelyeli yemek yapıyorum yemiyor. Sadece yazdığım çorbaları içiyor. Köfte yaptım yemedi yanına minik renkli makarnalardan yaptım yemedi, yemiyor ya resmen çocuk🥲Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Bir önerisi olan varsa dinlemek isterim.