ARHAN Merhabalar 2. Gebeliğim geç döllenme sanırım 2. Kanda betam 257 2000 lerde kese görülüyor sanırım zamanda geçmiyorr 🙄😂 Yeni hamileler varmı ?
SuMisalii ARHAN bende varım 2.gebelik ama henüz nedense bişey hissedemiyorum.Biraz vicdan biraz duygusallık karışık gidiyor.Hayırlı olsun size de 😊
birmelekannes ARHAN valla benimde 2.çocuk bende hamileyim daha doktora gitmedim testten öğrendim sadece
Yagmursnn ARHAN beta ne zaman yükseldi ben bütün belirtilerimi taşıyorum ama betam çok düşük çıkıyor yarın normal doktora gidicem başka bişey mi var diye reglime 7 gün falan var senin ne zaman yükseldi
SuMisalii birmelekannes maşallah sizinki yine büyümüş diğer doğana kadar daha da büyür Allah ın izniyle.Bizim ki sürpriz oldu zaten o yüzden çok telaşlıyım yetememek korkusu.Bu arada doktora gitmediğinizi söylemişsiniz ihmal etmeyin mutlaka gidin 😊
birmelekannes SuMisalii bana yinede küçük geliyor çünkü daha tuvalet eğitimi yok sizinki kaç aylık yeni bebiş 🥰
minikuzum ARHAN ben 💃💃 İkinci gebeliğim ve oğlum 2 yaşında 🥹 9 +4 üm bugün nasıl olacak ne yapacam bilmiyorum bile Allah yardımcımız olsun 🤲🤲