pyrz00 doktorum bana yemeyeceksin dedi. 😭
Dedim açım. Evde seda sayan gibi geziyorum açım açım diye dedim. 🤣 tutacaksın kendini dedi. 😕
Korse aldım. Evde basit sporlardan yaptım. Hareket falan.
Ekmeği kestim, gerçekten az boğazı tutmak lazım ama zor. Yürüyüş yaptım hergün az da olsa.
67 den 55 e düştüm. Doğumdan önceki kilomda buydu zaten. Ama sorsanız AÇIM 🤣🤣🤣