Herkese iyi günler benim İkizlerim var şuan 6 buçuk aylık oldular. Birinde oksurme burun akintisi iştahsızlık oldu dr a goturduk biri a.bronsit baslangici dedi diger rsv den suphelendi. Simdi sonuçlarını bekliyoruz. Bu arada diger ikizindede öksürme basladi atesi cikiyor 38 e .huzursuzluk var ve salyasi cok akiyor. Ama burnunda akinti vs yok. Sizce dis atesi olabilir mi bu ? Nasil oluyor bilmiyorum ondan soruyorum dişi?