Gonzalezz 4,5 aylık bebeğim ne meme ne mama asla içmek istemiyor.1aydan beri bu şekilde,bir tek uyurken memeyi veriyorum . başına gelen var mi
sessi Gonzalezz bizimde aynı memeye gelince çığlığı basıyor emerken tepiniyor sol mememi asla kabul etmiyor geceleri emziyorum 2 -3 saatte bir gündüz bazen ağzına sırıngayla veriyorum
ezgdmrcasln Gonzalezz ben de yaşadım 1.5 ay falan sürdü. Her fırsatta vermeye çalıştım ayakta emzirdim, gezdirerek emzirdim, ninni söyleyerek ve uyku öncesi sonrası uykulu olduğu her fırsatta. Genel olarak hep ayakta emziriyordum. Ama asla zorla vermeye çalışmayın daha kötü olur. Sabırlı olun olumlu düşünün bu da geçici bir süreç.
sltn40 Bende yaşadım ilk kızım suan 6 yasinda onda da yaşamıştım ikinci kızım 6 aylık onda da yaşadım ama pes etmedim yatarak gezerek oturarak oynayarak yani şekilden şekile girerek emzirdim hep beş dk da olsa vazgeçmedim zaten bu bir süreç yılmadım iki üç güne düzeldi
Gonzalezz Memeyi var gücüyle ittiriyor,biberonu emmiyor,doktor alerji olabileceğini söyleyip alerji maması verdi ama onu da içmiyor,benzerr durum yaşayan var mi
sevim1 Ben tıpatıp yaşadıklarını yaşadım ağladım baya aç kalıyor diye sonra o istediği zaman verdim biberonu red ettiği için çay kaşığı ile verdim uykudan kalkar kalkmaz emzirdim uykuya geçince mama verdim 4 saatte veya 3 saate bir içiyordu şimdi düzeldi 5 aylık oldu ama bazen hala reddediyor
Gonzalezz sevim1 çok yorucu bir süreç cidden, aç kalıyor diye korkuyorum .uyurken koyuyorum memeyi ağzına o ara ne ictiyse
Gonzalezz senemtemur kaşıkla da zorla veriyorum,beslenmeyi reddiyor komple.bir de kaşıkla yoğurt yiyor mamayı ittiriyor
senemtemur Gonzalezz benim bebeğim 2 ay 25 günlük inanın aşırı yoruldun ne yapsam oluyor emzirme danışmanlığına başvurdum ettim ama çocuk istemiyor kimse de bir şey yapamıyor 😞