Kızlar 6 aylık bebeğim var 3 aylıkken ateş öksürük burun akıntısı şikayetiyle hastaneye gitmiştik ve yatış vermişlerdi balgami ciğerlerine inmesin diye hava vermişlerdi sesi falan gitmişti çok zor atlatmıştık simdi gene öksürük ve ateş olunca geç kalmadan götürmek istedim boğazlarının iltihaplandığını söylediler antibiyotik başladılar o gün 39 dan aşağı düşmedi ateşi sabaha kadar başında bekledim ertesi gün ateşi düştü bir hafta olacak hala öksürüğü var ilk günki kadar olmasa da hırıltı var döşünde balgam kusuyor ama geçmiyor vickis kullanmamı söyleyen çok oldu ama kullanma diyen de çok oldu aynı durumu yaşayan veya ne yapabilirim fikir verebilecek olan var mı