Merhabalar. Orijinal lego olanlardan sizce alınmalı mı. 2 figürlü set bir de zemin aldım 1000 küsür tuttu da bilemedim. Şu lego duplo olanları demek istiyorum. Gerekli mi sizce yoksa güzel oynanıyor mu 🤔 kullananlar bana fikir verebilir mi kırk kere alıp iptal ettim de 🤦