aleksandralarossa 40 günlük bebeğim ve 31 aylık kızım ile güne 11 de başlıyoruz şaka gibi 😅 Ramazan dolayısı ile de yoğun geçiyor, haliyle kızım öğlen uykusu yapmıyor, mesela şimdi uyudu ancak saat 3 4 gibi uyanacak 3 saat dolanacak tekrar uyucak 😭😭 böyle olunca düzensiz oluyor. Ben zaten uyumuyorum bebek sürekli emmek istiyor , diyebilirim ki hayal dünyasındayım gibi geliyor 😵💫😵💫