Kızım doğdu 15 gün sadece anne sütü aldı sonra bazı sıkıntılardan dolayı sütüm azaldı mama takviye ettik emmeyi bırakmadı ama sütüm çok az bi kaç gündür süt gelmedikçe sinirlenip memeyi çekiştiriyor resmen savaşıyor sonra sinirlenip ağlıyor bu saatten sonra süt artar mı ??