Kizlar kizim mamayla besleniyo aptamil iciyodu ama hep bi kusma hazimsizligi var gibiydi son iki gun 1 ölcek 1 ölcek icip icip aglama krizine giriyodu doktora götürdük idrar tahlili yapti ve bize inek sütu alerjisine karsi mama verdi denememiz icin önce aptamil pregmn syneo verdi asla icmedi kizim kustu sonra ki gün doktorla görüstük evolvia pr1 verdi icine pekmez katip verebilirsiniz dedi öyle verdim iciyo ama tadi kokusu bu mamalarn gercekten cok kötü cok üzülüyorm kizima vernce mamanin rengi bile cok kotü beyaz degil bile benim.sorum bu mamayi ne zamana kadar denicez süt alersinin olup olmadgni anlamak icin 2 gün sonra görüscez doktorla muhtemelen söylicek bize ama o kadar icirmek istemiyorm ki aranizda kullanan varsa ne kadar süre sonra iyi gelip gelmedigi belli oluyo 2 gündur iciyo kizm biraz uykusu artti gibi gazni rahat cikariyo huyslugu hafif azaldi gbi kakasida saridan yesile döndü iyi mi gelmis oluyo mama nedir bilemedm bu arada az kilo aldgi icinde önerdi doktor