Merhaba 3.5 yaşında ve 11 aylık (özel gereksinimli) kızım var.3.5 yaşındaki kızımın konuşması vs yasitlarına göre önde gidiyor.Kardeşinin rahatsızlığı yüzünden zaman zaman hastanede yatıyoruz ve büyukkizim o sureçte aneannesiyle kaliyor doğal olarak beni özlüyor ve bu durumlar onu artık psikolojik olarak etkiliyor.Buraya yazmadaki asıl sebebim ise kızım 3 haftadır gündüz çişini hatta bağzen büyük tuvaletini altina kaçırıyor.Gece hiçbir sorun yok.idrar tahlili yaptirdim temjz yani psikolojik olduguna karar verdim.Ne yapabilirim? Pedagog onerebilirmisiniz?