5 aylığız sanırım dişimiz çıkacak daha öncede post açmıştım. Oğlum çok sakin bi bebekti bi anda çok huysuz, asabi, çığlıklar atan bağıran bir bebeğe dönüştü. Benimde ilk tecrübem ve tek başımayım. Oğlum bağırınca yada çığlık atınca etrafımdakiler çocuk sinirli olur bağırtma huy kalmasın çok sinirleniyor çocuk vs diyorlar bende üzülüyorum ben beceremiyor muyum bağırtıyor muyum diye hep ilgilenmeye çalışıyorum gece gündüz oynatmaya eğlendirmeye kucağımda sürekli emziriyorumda her ağladığında. Ama diş çıkaracak diye ne yapsam huysuz bağırıyor damaklarını kaşıyorum her şeyi araştırıyorum deniyorum ama anlık rahatlıyor yine aynı. Böyle huy kalır mı sinirli bir çocuk olur mu çok üzülüyorum böyle dediklerinde. Akıl verir misiniz