Ezgiyln bben yemek konusunda takıntılıyım biraz. Paketli gıda şeker çikolata vermiyorum. Salçasından yoğurduna herşeyi evde yapmaya özen gösteriyorum. İnanın ek gıdaya başlağımızdan beri kahvaltıda ceviz peynir yumurta her yemeğine kemik suyu, kuzu kıyma ile yemekler, kırmızı et beyaz et, çok çeşitli sebzeler avakadosundan bal kabağına kadar hepsini yedirdim. B12 450 normal dedi doktorumuz. Ferro yazdı doktor bizede.
Ne kadar dikkat edersen et olacaksa oluyor demek ki….