mom-ipek ben başından beri herhangi bi tepki beklemiyorum emme için çünkü tepkiye geçtiğinde geç olmuş oluyo. Ağlayıp huzursuzlanınca emmiyo benim kızım hiç. Son emdiği saate bakıyorum ona göre keyfime göre tutuyorum memeye 😂 yarım saatte bir emmez tabi artık o ayda bi çocuk 1 saatte olur 2 saatte olur. Ama hiç mi aranmıyo derseniz göğsüme yaklaştırdığımda oraya doğru kapanıyo böyle ya da sapık gibi göğüslerime bakmaya başlıyo 😂 kokusu geliyo heralde burnuna melül melül bakıyo