Mihraaa89 5.5 aylık bebegım cok heveslıydım bu yıl yuksek bı puan hedeflıyordum atanmasamda güzel bı puan aldım dıyerek kendımı motıve edebılırdım bebeğim baslarda kolıktı ona ragmen cakısyordum ama son bır aydır bıraktım cunku ayrıyetten bı bolum daha okuyorm ev okul cocuk esımlede vakıt gecırmek bana cok agır geldı kpss bıraktım en azından bolumu bıtıreyım sonra dedım ben okul var dıye erteledım ama sız yapabılırsınz kendınıze guvenın yeterkı pes etmeyın bız kadınların ısteyıpte basarmayacagı hıcbırsey yok 🫀