Baslikta da yazdığım gibi bugün kontrole götürdük kizimi yarin tam 4.ayini dolduracak nasipse 3 aylik kontrolünde kilosu 5300 idi bugünde aynı şekilde cikti çok moralim bozuldu hem anne sütü hem mama olarak ilerliyoruz sma yediriyor dr kasık mama si vs yedirebilirsin dedi 1 hafta sonra muhakkak kontrole gel kilosuna bakalim dedi bende mama yi değiştirdim aptamil aldim bugün varmi bi öneriniz yada busekilde olan bebeklerinin neler yaptınız