Anneler bebeklerini emzikle uyutan çok vardır diye tahmin ediyorum. Gece emzik düşünce ya da gece uyandığında emzik olmadığını anlayınca ağlıyorlar mı? Ağlıyorlarsa nasıl bir çözüm buldunuz? 6 aylık bebeğim emzikle çok güzel sakinleşiyor gece de çok sık kalkıyor ama emzik verirsek iyi vermezsek ağlamalar bağırmalar. Emziği kendisi de bulup takamıyor bunu nasıl öğretebilirim ya da ne yapabilirim? Ya da uyurken emziği bıraktırmak için fikri deneyimi olan? 😊