Ama ben yemek konusunda kuralcıyımdır abur cubur vs bizde yok denecek kadar az.. yemek vakti yakınsa mesela meyve istese vermiyorum yemek vereceğim şimdi , yemekten sonra onu yiyebilirsin diyorum .. çünkü küçük bi atıştırmalılar bile iştahını kesebiliyor.. bu yaşta gazla güzel çalışıyorlar nerden gaz aldığını bulmaya çalışın