Ay hanımlar çok seviyorum balıkları fakat bayram da falan uzun yola gidiyorum uzun süre kalıyorum komşuya veriyorum o da ölecek diye korkuyor 🥲😅 ama Allah’tan mani olmazsa baya uzun süre yaşar. Eğer kartal cevizli de olan annelerim varsa balığımı güzel bakacak birine vermek istiyorum
Bu da yakışıklı balığımız porky
