Kalbim_21 Kızlar slm hamile kaldığımdan beri yüzüme hiç fondeten sürmedim kızım doğdu bayram için kendime bı tane almak istiyorum beğendiğiniz memnun kaldığınız varsa önerinizi bekliyorum
Muhammedaliannesi Kalbim_21 kesinlikle missha ürünlerini tek geçerim bb kremi aşırı iyi yıllardır kullanırım o kadar doğal ışıltılı sağlıklı duruyor ki hemde içerisinde cildi besleyen özler var
toprak12 Kalbim_21 flormar var baya güzel hatta kimisi günahları bile kapatan fondöten diyor ben aldım memnunum bide mishaa da baya güzel onun güneş kremini kullanıyorum stokladım bile
Kalbim_21 Muhammedaliannesi Bb kremmi hangi rengini kulandın cnm bendede bı tane var ama yüzümde pütür pütür kalıyor
Kalbim_21 Muhammedaliannesi Hep kullandığın bı fondeten mi bide fondeten altına exstra durması için kullandığınız bı krem varmı
Muhammedaliannesi Kalbim_21 yıllardır bundan başkasını asla kullanmam çok hafif hiç ağırlık yapmıyor altına sadece nemlendirici sürüyorum