Adarenn panik yapmayın lütfen, taşikardi varsa eğer tedevi olmanız daha iyi. Bradikardi daha tehlikeli.
Kızımda malesef doğuştan taşikardi var sürekli ilaç kullanıyoruz. 15 kiloya ulaşınca duruma göre anjiyo olacak. Doktorunuzla o durumuda görüşün. Eğer önerirse biran evvel olun anjiyoyu derim. Allah korusun öyle bir durum varsa en kesin sonuç çünkü.