Kızlar 1 yaşında oğlum var hafif ateşi var ayakları buz gibi 37 oluyor en yüksek ama çıkacak diye korkuyorum bide dişten dolayı şuana kadar hiç ateşi olmamıştı acaba dişten mi diye düşünüyorum bazıları diş ateş yapmaz diyor bilemedm birazdan ılık bı duş bide calpol vericem onun dışında yükselirse napabilirim neden hastaneye gitmeyi düşünmüyorsunuz demeyin hastanenin her yeri enfeksiyon evde tüm önlemleri alayım daha da düşmez yükselirse o zaman götürürüm. Bide bazı anneler çorabına limon sıkıp giydiriyorm diyor faydası oluyor mu nasıl yapıyorsunuz