Canım anneler, normalde kızım el gıdaya başladıktan sonra bardaktan meyve suyu süt vs içiyordu. 16 aylığız şu an bardaktan bir şey içmek istemiyor. Pipetle bir şeyler içmek istiyor. Gören aa bu çocuk bardaktan içmeyi bilmiyor diyor halbuki biliyor. Alıştırmamışsın diyorlar🙄 1 yaşın verdiği şey mi bu yoksa farklı bir şey mi var acaba nerede yanlıl yaptım bilmiyorum. Kendini suçluyorum sonra. Çay bardağında vermek istiyorum ama istemiyor. Eline vereyim alışsın dicem eline aldığı her şeyi fırlatıyo. Aranızda bu durumu yaşayan oldu mu? Olduysa nasıl bir yol izlediniz? (Bu arada alıştırma soluğumuz var ama onu da istemiyor)