tubizeyn merhaba şimdi görüyorum mesajınızı , biz de yeni yeni başladık diyete 1 hafta oldu doktor tavsiyesiyle ama ben öncesinde de şunu yedim ve kızarıklık kaşıntı oldu dediğim şeyleri kesmeye başlamıştım zaten
Süt ve süt ürünleri
Susam
Çilek
Çikolata
Paketli gıdalar
Cips
İlk etapta bunları kestik biz ,bizdeki belirtiler yüzde kaşıntı , kızarıklık ve mukuslu, gürültülü kaka . Bunları yemediğim zaman sıkıntı yok ama kaçamak yapınca oluyor tekrar . Yüzüne bepanthol sensiderm kullanıyorum , doktorumuz buna devam edebilirsin aynı zamanda mustela da kullanabilirsin istersen dedi