glbhrr1 Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık 4 gün önce sünnet yaptık bugün sabahtandır çişini yapmamış hep ağlıyor. Akşam da az az yapmış normal mı acaba
546116- glbhrr1 bence bir doktorunuza danışın bizde 13 gün oldu sünnet olalı öyle bir sorun yaşamadık canım
Ayaztos glbhrr1 merhaba, bizde pazartesi yaptirdik, benim bebegimde cisini cok az yapiyor. Bazen 1-2 kere yapiyor bazen 3-4 kere yapmış gibi dolduruyor. Aksamdan sabaha bile bez agirlasmiyor. Yarin öğlen 12 de kontrolumuz var doktora soracağım
glbhrr1 littleflower ucu açık görünüyor da bilmiyorum fotoğrafını çekip sünnet yaptığı hocaya attım öyle bişey mümkün değil dedi
littleflower glbhrr1 acaba doymamış olabilir mi? Ucu açıksa sorun olacağını sanmıyorum belki sadece yapmamıştır. Dediğiniz gibi bekleyin biraz daha yapacak mı ona göre bir gösterirsiniz.
glbhrr1 littleflower mama meme şeklinde ilerliyoruz ama meme almıyor bu kaç gündür mama da az içiyor 60 cc bile zor içiyor ondan olabilir diyecem de sabahtandır yapması lazımdı az da olsa
Ayaztos glbhrr1 merhaba, doktorla görüştüm. Canları acıdığı icin korkup tutuyolar dedi. Zaten bu sabah duzelmisti baya yapmisti. Simdi baktim yine bezini doldurmus zamanla yarasi iyileştikce duzelir bence. Pipisi gömük değil dimi?