belsdgn tamda benim durumum 4 ay olacak birkaç gün sonra ama her sabah belim tutulmuş uyanıyorum özellikle 3 haftadır böyle. Zaten 2. Sezeryan oldum ve doğumda spinal Yan etkileri tavan yaptı, baş dönmesi, tansiyon 18 lerde ilaç almama rağmen, ağrılar tavandı. Birde bu çıktı. Ya fıtık yaptı ya başka bir soruna sebep oldu bu işlem