Sensen20 spiral konusunda usta oldum diyebiliri. Üç defa kaydı üç defa da geri taktırdım. Öncelikle kadın doğuma gittim spiral istediğimi söyledim hemen kan aldılar hamilelik varmı yokmu emin olmak için. Doktorunuz kan vermeye gidin diyor zaten kanınızda diğer gün çıkıyor çıktığı gibi gidip taktırıyorsunuz. Doktorunuzada ilk gittiğiniz gün sorarsınız nereden taktıracağım diye yerini size tarif eder. Adet olduğunuz zaman hiç acı hissetmezsiniz adet zamanında rahim aşağıda olduğu için. Ben üç defada adet değildim saniyelik bir acı ama dayanılmayacak gibi de değil yani anlık hemen geçiyor.