Merhaba ,aynı durumu bende yaşadım. Bana da hatta zayıflamış gibi gelmişti ama boyatmış. 4. Ay benim en kötü geçirdiğim hala da etkileri devam eden ay olduğu için direk ek gıdaya başladım. Zaten siz ek gıdaya başlayınca inanın çocuğunuz hemen kaşık kaşık yemiyor (yani en azından benim çocuğum ve etrafımfda gördüklerim öyle) şuan 5 ay 3 günlük bir oğlum var. Güvendiğim bir sayfadan organik bebek muhallebisi keçiboynuzu tozu almıştım. Biraz önce biraz sağdığım süt biraz su biraz bebek muballebisi biraz keçi boynuzu unu v eçok az muz ile bir karışım yaptım orta akışkan kıvamda ve onu yedirdim. İnanın yedirmek çok zor öyle ağzını açdında kaşık kaşık yesin durumu yok. Üstüne başına benim üstüme başıma döke saça yedirdim birşeyler. Sonra 15-20 dk geçti emzirdim ve yatırdım. Ek gıda denince insanların aklına ne geliyor bilyorum ama zaten ilk yemeye başlayan çocuk yemeyi dahi bilmediği için versiğiniz fıdayı tam anlamıyla yiyemiyor. Katta kaşıktaki muahlelbiyi emmeye çalışıyor . Tabi ki sizin bileceğiniz bir duru yinede bir şey yapmadsn önce isterseniz doktorunuzdan veya ebeninzden bilgi alup öyle hareket edebilirsiniz