sze_ 1byd mama veriyor musunuz mama gaz yapıyor belki ondan veya emziryorsaniz doydugundan emin misniz yanlış anlamayın ben de doyuyor zannediyordum o yüzden soruyorum
cennetlerim Bu bir süreç benimde öyleydi şuan 3 aylik olmasına bir kaç gün kaldı ve geçti o emme olayı bitti inanın bizim tek sıkıntımız kolik bir bebek gazi hic bitmiyor mama meme gidiyoruz inşallah o da düzelecek diye bekliyoruz