Bebeğim 11 günlük oldu.3140 gram doğdu , hastanede ilk gece 2800 grama kadar düştü. Meme ememedi küçük olduğu için , hemşireler de az miktarda mama verdiler. İkinci günden beri sütümü sağıp içirdim, 3 gündür emmeye başlamıştı. Doktor 2830 gr olduğunu ve artık doğum kilosuna dönmesi gerektiğini o nedenle mama takviyesi başlaması gerektiğini söyledi. Ben de sağdığım sütleri takviye olarak vermek istediğimi söyledim , birkaç gün daha süre verdi eğer değişiklik olmazsa ek mama verecekmiş. Bu tarz bir durum yaşayanlar oldu mu ? Ne yaptınız? İşin kötü kısmı memeye aşışan bebeğim emmenin ardından enjektörle süt verdiğim için emmeyi azaltmaya başladı. Önerilerinizi bekliyorum:(