Baby-Vac kullanıyorum, tavsiye ederim. Dünya genelinde kullanılıyor ve Dünya'daki en iyi 3 burun aspiratöründen biri. Temizlik öncesi buruna serum fizyolojik damlatıyorum. Tabi ne kadar iyi olsada aspiratörü çok sık kullanmıyorum, kullanmamalıyız. Ya da burnu çok dolu dolu olduğunda aspiratör kullanmadan sadece serum fizyolojik ile burnu yıkıyorum, rahatlatıyor 👍🏻