Nobodyyy111 gerçekten yukarıdaki açıklamamaı duvara okusaydım bi şeyler anlardı. Size diyorum ki bu işi yapan insanlar kendilerine bu terimin kullanılmasından hoşlanmıyorlar. yoldan çevir bu işi yapan birini sor bakalım sana temzilikçi mi yoksa yardımcı mı diyeyim diye alacağın cevaba göre devam edersin. Ama kusura bakma da ben sende onu anlayacak kafa da görmüyorum. Gerçekten bu forumda kendinize bişey katmayacaksanız bi çıkın gidin ya. Gelmiş nezaket nedir onu anlatıyoruz şaka gibi ısrarla anlamak istemiyor. Mağrana geri dön