israks 2 aylıkken bıraktım. Doktorum neden 2.şişiye gectın dedı 😬 . Kendı kendıne gaz cıkarmayı ogrenmek zorunda artık kullanma dedı . Zaten 3.aydan sonra önerılmıyor. ıyıkı onu dınlemısım 1 ay zorlandım ama 3.ayda cok nadir yasadım gaz sorununu smdı 4 aylık beslenmeden snra gazını cıkarmama bıle gerek kalmıyor kendı halledıyor 😊