Benim kızım da aynı doğduğundan beri ayakta sallanmaya alıştırmadım sevmedi de zaten,genelde emerken uyuyor öyle uyumadığı zamanda kucakta sallıyordum. Sonra kucakta sallamayı kestim artık ağırlaştı belimin ağrısından kollarım dayanamıyordu. Yine emerek uyuma hep devam etti 7 buçuk aylık ayriyetten piş piş müziği var onlada dalıyor uykuya,şurda 2 hafta öncesine kadar beşiğe koyardım müziği açardım kendi kendine uyurdu şimdi öyle değil çok değişti emerken bile uyumuyor bazen hele bugün gündüz kalktı 5 6 saat uyumadı emmesine rağmen nasıl bir çağre bulucam bu uyutma şekline bilmiyorum anneme bırakıp bir yere gitsem nasıl uyutur kadın bilmiyorum. Gece uykusunda maşallah çok şükür ki sıkıntı yok ama gündüz ne yapmam lazım