Kızlar başıma ne geldi az önce beni bi numara aradı meğer polismiş ben tabi şok ne işim olur polisle derken bana dediki ilçe ysk başkanı beni sandik başında çıkışta evrak imzalatan kişi olarak görevli olarak atamış bu yeni bir uygulama imiş siyasi parti üyeliği olmayan vatandaşları kamu hizmeti olarak atıyorlarmış 😂 ben şok dedim valla söz konusu vatansa gerisi teferruat ama benim bebiş daha çok kücük 5 aylık bırakma şansım yok, yoksa seve seve 😂 ama epey bi şaşırdım ya başına gelen var mı ? İki yıldır olan bi uygulamaymış.