hsyn En iyisi hangisi kizlar ben mevsimde olan seyleri kendim yapiyorum ama seftali ve mor erik denemek istiyorum sizce ???
Yasmin26 hsyn postun üstte kalsın diye yazıyorum ama doktor bana kavanoz mama verme kendin püre yap demişti mevsiminde buzluga atıp gbi 🥰
Ikrazumra19 hsyn bence onlarida zamani gelince dene hersey zamaninda guzel hazir kavanozlar ne kadar guvenilir bilinmez 🤗 yada dondurulmus kendin dondursan belki sorun olmsz ama yinede ben guvenemiyorum
tubaelif hsyn canım ben genelde evde kendim yaparım aam dısarda işimiz uzadıya aptamilinkilerden alırım.
sevdeguzelcoskun Milupa güzel mor erikte şekersiz, hippe bakmıştım ama onda şeker olduğu için tercih etmedim
Tuba faziletgurses Türkiyede nasıl bilmiyorum ama almanyada içindeki şekerin meyvesinin kendi şekeri olduğu söyleniliyor.
Mmbd hsyn hipp aliodum Ben disari ciktigimizda yedirebilmek icin hos pek onlari sevmedi ama yine de yerdi ek gidaya boyle alisti Benim yaptiklarimi yemio du