Merhaba kızlar bebeğim 14 aylık ve 13 aylıkken yürümeye başladı fakat çok yana basıyo parantez bacak gibi mi desem bilmiyorum çok ayrık yürüyor doğduğunda sol bacağında eğrilik vardı ondan mı bilmiyorum bezi bi tık büyük ondan mı bilmiyorum çocuk doktoruna götüreceğim normal bi durum mu bilmiyorum yaşayan bilen var mıdır