Yunusilann aslında kilo verme diye Bi şey görmedim ben benim oğlum da güzel kilo alıyordu hareket oranı arttıkça kilo alımı azaldı ilk ay 2 kilo sonra 1,5 en az 1 kg almıştı Bi süre. Sonra emekleyince, diş çıkarmaya başlayınca yavaşladı hatta herkes zayıflamış falan dedi ama bu doğru değil boya gidiyo bebek büyüyo yüzü oturuyor. kilolu bebek sağlıklı bebek değil ki mama yemiyorsa sütünle doyuyordur bence. Doktorum iyi diyorsa ben kimseyi takmıyorum bence siz de takılmayın.