RedFlower_ Kızlar ben yaprak sarmasini biliyorum ama çok çok yavaş sarıyorum kollarim çok ağrıyor Diyorum makinası gördüm acaba ise yarar mı ki memnun kalan varmı
Aselemine27 RedFlower_ güzel sarılıyor evet ama çok zaman alıyor yani ben daha hızlı sarıyorum en azında