Cindy_35 aynı durumu yaşadık hem o ayda hasta olmuştu ciğerlerine inmek üzere demişti doktor 3gun antibiyotik iğne uygulandı. Bide evde nebulizatör ilaçlı hava verdik 2 3 günde atlattık çok şükür. Şimdi yine aynı sıkıntıdan hastaneye gittik busefer ateş de var. Calpol ve ilaçlı 2 çeşit hava vermemiz için yine aynı ilaclari verdiler burnunu açtılar çünkü baya dolmuş dedi doktor. Biz evdede devamli açıyoruz aslında ama yinede demekki dolmuş. Çok geçmiş olsun yinede hastaneye gitmekte fayda var