fatma0zcan Kızlar 200 ml olan 0-6 ay hazır aptamil mama iciren var mi bebegine komsum eczaci bir kutu verdi bana normalde sma kullaniyorum aptamil hic vermedim ustelik bu direk hazirlanmis hali 200 ml’lik şişelerde
scinar fatma0zcan bize hastanede sutum gelmeyince verdiler ilk 1 haftaya yakın kullandık gunde 30 cc falan veriyordum cok ac kalmisti bebegim hastanede. Ilk ayimizi doldurduk sutum mu yaradi mama mi anlamam ama kilo alimi guzel. Sadece 1 sisesini 24 saatte tuketmeye çalış bozuluyor cunku.
aliismailsin Bizde mama alıyoruz. Henüz 1 aylık bebeğim. Eczacımızın dediğine göre Aptamilin içeriğinde şeker var, Sma da şeker yok
fatma0zcan aliismailsin sma kullaniyorum ondan yana sknti yok ama elimde bir kutu aptamil sise hazir mama var ziyan olmasin kullaniyim diyorum hic kullanmadim oyuzden tereddutte kaldim
fatma0zcan scinar anladim kullaniyim onlarida sma mama bitince bari yazik bosa gitmesin bir kutu var suan evde sma mama bitmek uzere tekrar sma almadan onlari icirir sonra alirim sma